Оралда тұтынушылардың шағымдары үшін монополистке айыппұл салынуы мүмкін


Монополияға қарсы ведомство Орал тұрғындарын сумен қамтамасыз ететін кәсіпорынға қатысты әкімшілік істі сотқа жолдады. Монополистке тұтынушылар шағымданған еді, олардың пікірінше олар тұтынбаған су үшін есеп берді. Монополист тағылған айыппен келіспейді.

БҚО табиғи монополияларды реттеу департаменті «Батыс Су Арнасы» ЖШС қызметінде екі бұзушылықты анықтады. Екі жағдайда да монополисті тексеру үшін тұтынушылардың шағымдары себеп болды.

Табиғи монополияларды реттеу департаментінің талап қою жұмысы бөлімінің басшысы Оралбек Құлмұрзиннің айтуынша, тұтынушылардың шағымдары бойынша тексеру жүргізіліп, монополист тарапынан әкімшілік құқық бұзушылық туралы материалдар жасалды.

— Бір жағдайда бұл қала тұрғындарының бірінің шағымы болды. Оның үйінде су есептеуіш бар, бірақ су үшін төлемді су есептеуіш көрсеткіші бойынша емес, орташа тәуліктік тұтыну нормасы бойынша берген. Себебі ол онда тұрмағандықтан контроллерлер бірнеше ай бойы оның пәтеріне кіре алмаған.

Екінші жағдайда бізге Батыс Су Арнасының деректерді қашықтықтан беру арқылы есептеуіштерді орнатуға өтініш білдіруден бас тартқаны туралы тұтынушы өтініші. Тұтынушы осы есептегіштерді бөліп-бөліп төлегісі келді, – деді Оралбек Құлмурзин.

Бірінші шағымға түсініктеме бере отырып, монополист тұтынушыны орташа тәуліктік тұтыну есебі бойынша, егер пәтерде су есептегіштері бар болса, есеп бере алмайтынын түсіндірді.

– Сонымен қатар, тұтынушы қызмет көрсетушіге осы есептеуіштерге кедергісіз кіруге міндетті. Бірінші жағдайда, шағымның авторы, әйел мемлекеттік бағдарлама бойынша қаладан үй алғанмен, өзі кентте жұмыс жасап, сонда тұрады. Яғни, ол аптасына бір рет болатын пәтерге есептегіштің көрсеткішін алу үшін контроллер кіре алмаған.. Шағымды тексергеннен кейін біз оған контроллерлерді осындай жанжалды сәттерді болдырмау үшін су есептеуіштеріне жіберуді қамтамасыз етуге міндетті екенін түсіндірдік. Біз монополистке сот арқылы оны есептеуіштерге қолжетімділікті қамтамасыз етуге міндеттей алатынын түсіндірдік. Сот шешімі тұтынушы үшін орындалуы міндетті болады, – деп түсіндірді Оралбек Құлмурзин.

«Батыс Су Арнасы» ЖШС басшылығы антимопольщиктер позициясымен келіспеді және материалдардың сотқа жіберілуі туралы өтініш берді.

— Иә, шынымен де біз тұтынылған су үшін есептегіш бойынша емес, орташа тәуліктік көрсеткіш бойынша есеп бердік. Бірақ біз бірнеше ай бойы оның пәтеріндегі су есептегіштердің көрсеткіштерін ала алмадық. Өзі де бізге есептеуіштің көрсеткіштерін беруге бас тартты. Біз неге екенін білмейміз, бірақ ол әлі күнге дейін, әр түрлі сылтаулармен су көрсеткішін бермей жүр. Ол ешқандай су тұтыну жоқ деп сендіреді,бірақ біз оның сөзін тексере алмаудамыз. Сондықтан да орташа тәуліктік көрсеткіштер бойынша есеп қойылды. Ол бізді пәтердің ішіне кіргізгеннен кейін есептегіштің көрсеткіштерін алып, біз бірден қайта есептеу жасаймыз, – деді «Батыс Су Арнасы»ЖШС Бас директорының орынбасары Салауат Айбатов.

Екінші шағымның әкімшілік ісі бойынша жағдайды түсіндіре отырып, Салауат Айбатов бұл жағдайда кәсіпорынды жауапкершілікке тартуға негіз жоқ деп мәлімдеді.

— Онда ресми түрде пайдалануға берілмеген жаңа үйден пәтер алған отбасы жұптары туралы сөз болып отыр. Тұрғындары бізге суды тұтыну мәліметтерді қашықтықтан бере алатын санауыштар мен су есептегішті бөліп төлеуге қондырып беруді өтінеді. Біз біз осы адамдармен әлі қызметтерді ұсынуға арналған шарт болмағандықтан қабылдамадық. Біздің базада өзінің жеке шоты бар абонент жоқ. Және тіпті егер бұл азаматтар біздің тұтынушылар болса да, бізде есепке алу аспаптарының мерзімін ұзартып сатуға және орнатуға міндеттеме жоқ. Бұл біздің ерікті шешіміміз. Сондықтан біз монополияға қарсы органдардың ұйғарымымен келіспейміз және сотта қорғалатын боламыз, — деді Салауат Айбатов.

Қазіргі уақытта сот екі әкімшілік материалды да әлі қараған жоқ. Егер сот осы екі талапты қанағаттандырса, онда бұл монополистке 4 млн теңгеден астам айыппұл төлеу қаупі төніп тұр.

«Батыс Су Арнасы» қала тұрғындарына, егер біреу бірнеше аптаға немесе айларға қаладан кетсе, кәсіпорынның абоненттік бөліміне хабарлауды ұсынады.

— Бұл үшін бізге қоңырау шалу жеткілікті. Жазбаша өтініштерді жазу және оларды тіркеу қажет емес. Біз оны бірден өз абоненттік базасында атап өтеміз, – деп сендірді Салауат Айбатов.

Естеріңізге сала кетейік, өткен жылдың соңында монополияға қарсы ведомство «Батыс Су Арнасы» ЖШС-не оның саяжайда тұрған кезеңінде артық текше метр суды қосып, айыптаған қала тұрғыны Чупровтың шағымы бойынша тексеру жүргізді. Ол кезде оның шағымы расталды және монополист абонентке коммуналдық қызметтерге ақы төлеу шығындарын өтеуге міндеттеді.

«Батыс су арнасы» ЖШС су көлемін екі есеге арттырды»

x
2019-11-15
Утром0 ℃
Днем4.32 ℃
Вечером1.51 ℃
Ночью-0.39 ℃
Влажность51 %
ДавлениеhPa 1042
Скорость ветра2.76 м/с
2019-11-16
Утром-1.56 ℃
Днем4.25 ℃
Вечером1.06 ℃
Ночью-0.53 ℃
Влажность37 %
ДавлениеhPa 1043
Скорость ветра2.72 м/с