Оралда «Нұр-Сұлтан» кемесінің механизмдерін сынақтан өткізуде
Мұндай тексеру-арқандап байлау деп аталады және бұл кеменің басты қозғалтқышы іске қосылар алдында сынаудың маңызды кезеңдерінің бірі.
Арқандап байлау сынақтары зауыт қабырғасының жанында тұрақта жүргізіледі. Кемеде монтаждың сапасы, барлық механизмдердің, құрылғылар мен жүйелердің жұмысы, жүріс сынағына шығу алдында оларға қызмет көрсету шарттары тексеріледі, — дейді Орал «Зенит»зауыты АҚ маркетинг бөлімінің бастығы Богдан Хомко.
Богдан Хомконың айтуынша, «Нұр-Сұлтан» оны құрастырғаннан кейін,бекітілген жобаға сәйкес келетіндігі тексеріледі.
– Сынақты қалада өткізу зауыт үшін экономикалық жағынан тиімді. Біз қызметкерлерді іссапарға жібермейміз, барлық мамандар бізде. Кеме сынақтан өткен кезде оның басты қозғалтқышы іске қосылады, бірақ оны Атырауда жасайды, – деп нақтылады Богдан Хомко.
Естеріңізге сала кетейік,» Зенит » АҚ 25 сәуірде 42 метрлік кеме суға түсірілді.
«Барс» жобасының шекаралық кемесі мемлекеттік шекараның мемлекеттік аумақтық сулары мен континенттік қайраңын күзетуді, заңсыз кеме қатынасының жолын кесу, контрабандалық операциялардың, қарақшылық пен заңсыз балық аулаудың, бұзушы кемелерді ұстап алудың және тексерудің жолын кесу мақсатында патрульдеуді қамтамасыз етуге арналған. Кеме жүру жылдамдығын 30 тораптарға дейін, жүру қашықтығы — 1200 километрге дейін дамытады.
Осы жобаның кемелерін «Зенит» АҚ 2006 жылдан бастап шығарады. Ұлттық қауіпсіздік комитетінде оны «Нұр-Сұлтан»деп атады.
Мария Драчева