«Орал Таза Сервис» ЖШС директоры түбіртектердегі «Өлі жандар» қайдан келгенін түсіндірді
Компания директорының айтуынша, 2019 жылдың мамыр айында тұтынушылардың деректер базасын жаңа бағдарламаға көшіру кезінде іркіліс болды, соның нәтижесінде қала тұрғындарының басым бөлігі туралы деректер жоғалды. Осыған байланысты оралдықтар «артық» адамдар бар квитанцияларды алды – өйткені сол немесе басқа пәтерде қанша адам тұратынын білу мүмкін емес.
— Біз адамдарды ХҚКО-ға барғандарын қаламаймыз. Бірақ дерекқордың жоғалуына байланысты біз бұдан құтыла алмадық, сондықтан тұтынушылар бізге тиісті түзетулер енгізу үшін осы проблемамен жүгінулері керек еді, — деп түсіндірді «Орал Таза Сервис»ЖШС директоры Рафхат Данағұлов.
Алайда, қалыптасқан жағдайда басқа тарап бар. Мәселен, «Орал Таза Сервис» ЖШС-не қандай да бір дәлелдері болмаса да, қайта есеп айырысуды талап ететін адамдар келген жағдайлар жиі кездеседі.
– Біреулер мен жалғыз өзім тұрам деп келеді,оған қайта есептеуді талап етеді, бірақ ешқандай дәлел жоқ. Кейде Оралда барлығы дерлік жалғыз тұрады және контейнерлерді бір адам пайдаланады ма, деп қаласың, – дейді директор.
Қазір пайдаланушылардың деректер базасын қалпына келтіру мәселесі жалғасуда, бірақ егер біреу «артық» тұтынушыларды тіркеу проблемасына әлі тап болса, онда ол компанияға қайта есептеу үшін жүгінуге құқылы. Директордың айтуынша, компанияға келген барлық адамдар өз ақшасын кері алып, қайта есеп айырысқан.
Естеріңізге сала кетейік, жақында ғана Орал қаласындағы ХҚКО-да адамдар қоқыс үшін шоттардағы артық тұтынушыларды тіркеу мәселесі бойынша әлі күнге дейін келетінін хабарлаған болатын. Маманның айтуынша, күн сайын халыққа қызмет көрсету орталығына 60-қа жуық адам келеді. Компания директоры мұндай сандармен келіспеді, ХҚКО мәліметтері қате болуы мүмкін.
Алексей Воробьев, Фото Нұрлыбек Емранов