Қазақстанда ТЖ кезінде ХҚКО қызметтері тек онлайн режимінде ғана жұмыс жасайды
Коронавирустық инфекцияның таралуын болдырмау үшін Халыққа қызмет көрсету орталықтары карантин кезеңінде жұмысын тоқтатты.

Баспасөз қызметінің хабарлауынша, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы мемлекеттік қызметтерді тек онлайн алуға болады. ХҚКО-ның екі мыңға жуық қызметкері 1414 байланыс орталығының кеңесшілерімен бірге Азаматтарға онлайн форматта мемлекеттік қызметтерді алу кезінде көмек көрсететін болады. Олар бір мезгілде мыңнан астам азаматтарға кеңес бере алады.
Сондай-ақ, баспасөз қызметінде 21 наурызға дейін ХҚКО-ға құжаттар тапсырған азаматтар дайын нәтиже ала алады деп түсіндірді. Ол үшін арнайы дайын құжаттарды беру терезесі ғана жұмыс істейтін болады. Жүргізуші куәлігін ауыстырып, тіркеу жүргізетін автокөлік иелері онлайн тапсырыс беріп, құжаттар мен нөмірді Хқко-ның құжаттарды беру терезесінен ала алады.
Дайын құжаттарды беру терезелерінің жұмыс кестесі: дс-жм сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін. Сағат 9.00-ден 14.00-ге дейін. Байланыс орталықтарының жұмыс кестесі-дүйсенбіден сенбіге дейін сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін. Қоңырау тегін.
– Бұдан басқа, үкіметтің 200-ден астам қызметкері бейне қоңырау арқылы азаматтарға мобильдік азаматтар базасында қызмет алушыларды тіркеуді жүзеге асыратын болады. Қазіргі уақытта мемлекеттік қызметтің 80% – дан астамы egov.kz. порталда сондай-ақ, кейбір қызметтер ЕgovМоbile мобильдік қосымшасында, eGovKzBot2.0 жеделхатында және Facebook және Vk әлеуметтік желілерінде қолжетімді, — деп хабарлады ХҚКО баспасөз қызметі.
Орал қаласындағы ХҚКО қызметкерлері қала және облыс тұрғындарын үйден қажетсіз шықпауға, санитарлық-эпидемиологиялық қауіпсіздік шараларын сақтауға және онлайн қызметтер алуға шақырады.
Мария Драчева