Оралдағы теміржол учаскесінде 2020 жылы алты адам қаза тапқан
Орал-Желаев темір жолының учаскесі облыстағы ең қауіпті учаскелердің бірі болып табылады.

БҚО әкімдігінде өткен жиында Орал өңірі бойынша Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі директорының орынбасары Руслан Давлетов теміржолдың қауіптілігі жоғары аймақ екенін және Орал маңында жаяу жүргіншілерге арналған жер үсті өткелін салу қажет екенін атап өтті.
– Орал-Желаев теміржол учаскесінде адамдар жиі жүреді, қағып кетулер орын алады. Бұл бізді үнемі ойландыратын ең қауіпті жер. Биыл, мысалы, 12 шұғыл тежеу және бір адамды қағып кету тіркелді. 2020 жылы бұл учаскеде 6 адам қаза тапты, – деді Руслан Давлетов және БҚО әкімінен осы мәселені шешуге көмектесуін сұрады.
БҚО әкімі Ғали Есқалиев теміржолшылардың барлық қауіпті учаскелерді қайта қарап, алдағы уақытта қаралатын жобаларды ұсынуына жауап берді.
Сондай-ақ, Ғали Есқалиев кеңес барысында мүгедектердің қазір Орал перронына шығуға мүмкіндігі жоқ екеніне наразы болды.
– Қыста бәрі ерігенде жер астымен де, үстімен де перронға шығу мүмкіндігі жоқ. Биылғы жылдың міндеті-жақсы жоба жасау, – деп тапсырды облыс басшысы теміржолшыларға.
Руслан Давлетов жобалаушылар теміржол вокзалындағы жерасты тоннеліне жөндеу жүргізілетін жобаны жасайды деп сендірді.
Сонымен қатар, Руслан Давлетовтың айтуынша, Орал өңірі бойынша «Қазақстан темір Жолы» компаниясы 2020 жылы пойыздар бағытының қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша көптеген жұмыстар атқарды, биыл Алғабас – Аңқаты аралығында ұзындығы 18,8 шақырым жолды 2,8 миллион теңгеге күрделі жөндеу жоспарлануда.

– Бұл жұмыстар поездар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жүрістің жатымдылығын жақсарту, сондай-ақ осы учаскедегі поездар қозғалысының жылдамдығын одан әрі арттыру үшін жүргізілетін болады. Сондай-ақ, «Орал»станциясының кіші перрондарының жобалық-сметалық құжаттамасы әзірленуде. Қазіргі уақытта вокзалды жарықтандыру үшін бюджетті түзету бойынша жұмыс істеп жатырмыз, – деп түсіндірді Руслан Давлетов.