Перевалочной тоғайын игеру тұжырымдамасында тұрғын үй жоқ-Орал әкімінің орынбасары
«Онда болашақта көрме орталығы, жабық жүзу бассейні, спорт орталығы бар саябақ аймағы және Сарайшық көшесінен Орал көпірінің алдындағы айналма жолға дейінгі жол қарастырылған», — деп хабарлады қала әкімінің орынбасары Асхат Құлбаев «Орал апталығының»бас редакторына.

– Қоғамдық тыңдауларда тоғайдың бүкіл аумағын орман қорынан қала мәртебесіне көшіру және оны саябақ немесе орман-саябақ аймағына айналдыру туралы мәселе қойғым келеді. Тоғай жерлерін ішінара аудару мүмкіндігі бар. Солтүстік бөлігінің үштен бірі шамамен 250 гектар болғанда, ол қалаға жол мен саябақпен бөгет астына өтеді, ал оңтүстік бөлігі орман қорында қалады. Оның оңтүстік бөлігін игеру орынсыз. Жолдарды, терренкурларды, променадтық аймақты жабдықтауға болады, бірақ Жайық бір күні қайтып келетіндіктен, онда басқа ештеңеге қол тигізбеу керек.
Сарайшықтан Жайық көпірінің алдындағы айналма жолға дейінгі жолдың астындағы бөгет белгілі бір уақытта қорғаныс рөлін атқара алады

Олар менен сұрайды-жол салудың басқа нұсқалары жоқ па? Бірақ бізде жол мәселесін шешудің басқа нұсқалары жоқ қала. Егер айналма жол жасалса, онда кем дегенде Жайық арқылы екі көпір салу қажет. Егер бізде Шаған арқылы өтетін бір көпір болса-бұл он миллиард теңгеден астам шығын болса, онда Жайық арқылы өтетін екі көпір әлдеқайда қымбат. Біз осындай бір көпірдің шамамен құнын есептедік, шамамен 25-30 млрд.теңге шықты.
Мен сайттағы презентацияда қаладағы жол қозғалысының қарқындылығы туралы планограмма шығардым. Қозғалыстың ең үлкен қанықтығы-«Мирлан» базарының аумағында, Абай даңғылы мен Әбілқайыр хан даңғылында, депо және омега көпірінде.
Біз қаланың оңтүстік-шығыс бөлігінен солтүстік бөлігіне өту үшін үш жол бар — Шолохов, Әбілқайыр хан және Абай арқылы болды. Бұл бүгінгі күні жеткіліксіз. Бізде бұл көшелерде кептелістер жиі пайда болады.
Қалада төртінші жол өтпесінің пайда болуы өте маңызды. Біз қала бойынша кедергісіз қозғалуымыз үшін көлік айналма жолы қажет. Бұл көлік ағындарын қайта таратады. Сонымен қатар, болашақты ойлау керек.
Неліктен біз Сарайшық көшесімен трассаны салу нұсқасын қарастырып жатырмыз? Пугачев көшесі бойынша, бұл мүлдем басқа шығындар, біз жасырмаймыз. Жол бойындағы жеке үйлерді сатып алу, жағалауды нығайту жұмыстары, өйткені Жайық бойындағы жол өте үлкен бюджет. Сарайшықтан өтетін ол жерде жол бар, ал тоғайда да бар. Шығындарды азайтуға болады. Жол бұл трасса бойынша тек екі өндірістік базасын алады, олардың нарықтық бағамен сатып алуы мүмкін.
Тоғай арқылы бағдаршамдар мен өтпелерсіз төрт жолақты жол салуды жоспарлап отырмыз. Ол Жайық көпірінің алдындағы айналма Автовокзал ауданындағы Сырым Датов көшесіне шығады.

Алдағы үш жылда бастапқы кезеңдерге Орал әкімдігі Перевалочной тоғайы арқылы бөгет-жол салуға және бас жоспарды түзетуге 4,5 миллиард теңге жұмсауды жоспарлап отыр.
ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ОҚЫҢЫЗ: Оралда орман қорынан Перевалочной тоғайын шығару туралы қоғамдық тыңдау өтеді
E-batys порталында Оралдағы Переволочный тоғайын сату туралы хабарландыру пайда болды
Орал әкімдігі Перевалочный тоғайын абаттандыру жобасын жариялады. Кешіктіріп (ПРЕЗЕНТАЦИЯ)