Орал тұрғындарынан өткен тәулікте апатты жағдайлар туралы әдеттегіден бес есе көп хабарлама келіп түсті
26 желтоқсанда қала әкімдігіндегі жедел әрекет ету орталығының Ikomek қызметіне қар аралас дауыл соққанда, 1270 қоңырау түскен.
Әдеттегі күндері жедел әрекет ету қызметі 109 бірыңғай нөміріне қалалықтардан 250 — ге жуық өтініш қабылдайды, – деп хабарлады Ikomek қызметінің директоры Рахымқұл Айтмағамбетов.

Сондай-ақ, өтініштер ватсап 8 7000109109, телеграм-бот және Instagram-дағы @ikomekbko қызмет нөміріне қабылданды.
Кеше қала тұрғындарының пәтерлер мен үйлерде жарықтың жоғалып кетуіне қатысты шағымдары болды-997 қоңырау.
– Сондай-ақ, анықтамалық тәртіпте 79 қоңырау, су беруді тоқтатуға 153 қоңырау, санитарлық тазалауға-38 қоңырау қабылданды.
Қаладағы апатты жағдайлардың ауқымдылығы туралы кол-орталық операторлары кезекте 40 және одан да көп қоңырау ұстағандығымен түсіндіріледі. Көптеген қала тұрғындары қоңырауды күтіп тұра алмады, – деп түсіндіреді қызмет директоры.
– Қоңырауларды бірден 40 арна арқылы қабылдаймыз. Яғни, біздің қызмет бір уақытта 40 қоңырауды ұстайды. Күндіз қоңырауларды алты оператор, түнде үш оператор қабылдайды, қызмет тәулік бойы жұмыс істейді. Қоңыраулар көп болды, барлық арналар бос болмады. Тиісінше, 41-ші кезекте оператордың жауабын күтпеді және қоңырауды тастады. Егер адам » 109 » нөмірін қайта терсе, оның қоңырауы тағы да 41-ші болып, қабылдауды күту режиміне өтті. Кеше адамдардың қатты ашуланғаны түсінікті.

Айтмағамбетовтың айтуынша, әрбір қоңырау жазылып, деректер базасында сақталады. «Егер адам, мысалы, оператордың дөрекілігіне шағымданса, онда оның қоңырауы дерекқордан көтеріліп, тыңдалады және қақтығыс орын алды ма, жоқ па, соны анықтайды».
Icomek қызметі 109 бірыңғай нөмірімен Батыс Қазақстан облысының барлық тұрғындарының қоңырауларын қабылдайды.
«Біз облыстың барлық аудандарында және барлық коммуналдық және құқық қорғау қызметтерімен жедел байланыстамыз», — деп атап өтті ҚЫЗМЕТ директоры.
«109» қызметі өткен жылы короновирус індетінің алғашқы толқыны кезінде қала мен облыс тұрғындарының ең көп өтініштерін қабылдады. Сол кезде кол-орталыққа облыс тұрғындарынан тәулігіне төрт мыңға дейін қоңырау келіп түсті. Оларды өңдеу үшін еріктілер қоңырау операторлары ретінде тартылды.
109 бірыңғай нөмірлі Кол-орталық қала тұрғындары мен билігі арасындағы бірыңғай жедел байланыс жүйесі болып табылады. Сонымен қатар, iKOMEK орталығы тәулік бойы қаланың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, коммуналдық кәсіпорындардың колл-орталықтарын біріктіреді және тұрғындардың өтініштері мен ұсыныстарын өңдеуге мүмкіндік береді.