БҚО – да полиция жарық шағылыстыратын таңбалардың көмегімен жолдағы апатпен күресуді ұсынды
Адам өліміне әкелетін апаттардың көпшілігі ауылдық жолдарда болды – автокөліктер бетпе-бет соқтығысады немесе жолдан шығып кетеді. БҚО полиция департаментінің басшылығы бұл жолдарды жарық шағылыстырғыш жол белгілерімен қамтамасыз етуді ұсынды, полицейлердің пікірінше, жолдардағы ЖКО-ның аударылу және кюветке түсу түрлерін болдырмайды.
28 ақпанда облыс әкімдігінде өткен жол қауіпсіздігі жөніндегі кеңесте БҚО ПД басшысының бірінші орынбасары Жанболат Жаншин облыстық маңызы бар жолдарда жасалған ЖКО туралы, атап айтқанда 2022 жылғы қаңтардағы таңқаларлық сандар туралы баяндамасын бастады. Жаншиннің айтуынша, бір айда өңірде 17 апат орын алып, нәтижесінде 17 адам қаза тапқан. Бұл 2021 жылмен салыстырғанда 2,8 есе көп: сол жылы апаттарда 6 адам қайтыс болды.
– Жоғарыда аталған ЖКО жүргізушілердің кінәсінен жасалған, – деді Жанболат Жаншин.
Трассалардағы апаттардың негізгі себептері маневр жасау ережелерін бұзу, жылдамдық режимін асыру, қарсы жүріп өтуді және басып озу ережелерін бұзу болды.
Жиында БҚО ПД басшысының бірінші орынбасары ЖКО-ның алдын алу мәселелерін шешудің екі жолын ұсынды.
Біріншісі-республикалық және облыстық маңызы бар жолдардың бойында құм базаларын салу мәселесін қарастыру. Бұл жағдайда, оның пікірінше, билік ауа — райының жағдайына жедел жауап бере алады-және тиісті құрылымдар трассаларда көктайғақпен күреседі.
Жолдардағы апаттылықты төмендетуді қамтамасыз етудің екінші жолы қала сыртындағы жолдарда жарық шағылыстырғыш элементтері бар сапалы материалдардан жол таңбаларын салуды көздейді. Бұл, Жаншиннің түсіндіруінше, түнгі уақытта және жеткіліксіз көріну жағдайында жүргізушілердің бағдарын едәуір арттырады, бұл ЖКО-ның аударылу, кюветке түсу сияқты түрін іс жүзінде жояды
жолдарда.
Қала әкімі Абат Шыныбеков 2021 жылы қалада 75 жаяу жүргіншілер өткелі, 121 бағдаршам нысаны, 163 жол кедір-бұдырлығы орнатылғанын, сондай-ақ 420 көше жарықтандырылғанын айтты.
Бұл іс-шаралар 2020 жылмен салыстырғанда автомобиль қақтығыстарының санын 8,5% – ға азайтуға көмектесті. Бірақ жаяу жүргіншілердің қатысуымен болған ЖКО саны, керісінше, 22% – ға артты: 2020 жылғы 43 жағдайдан 2021 жылы 55-ке дейін.
2021 жылдың қорытындысы бойынша Оралдағы ең апатты учаскелер келесі жолдар болып табылады:
* Абай даңғылы (13 ЖКО, 3 адам қаза тапты, 15 адам жараланды)
* Округтік тас жол (11 ЖКО, 3 адам қаза тапты, 23 адам жараланды)
* Н. Назарбаев даңғылы (7 ЖКО, 2 адам қаза тапты, 7 адам жараланды)
* Шолохов көшесі (6 ЖКО, 11 жараланды)
* Әбілқайыр хан даңғылы · 8 ЖКО, 1 адам қаза тапты, 8 адам жараланды)
* Жәңгір хан көшесі (11 ЖКО, 5 адам қаза тапты, 16 адам жараланды)
Абат Шыныбековтың айтуынша, қалалық әкімдік 2022 жылы 5 бағдаршам нысанын және шақыру батырмасы бар 7 жаяу жүргіншілер бағдаршамын сатып алуды жоспарлап отыр, бірлік құны сәйкесінше 5 және 10 млн теңгені құрайды. Сонымен қатар, қала әкімі бірқатар көшелерге, сондай-ақ 7 проекциялық жаяу жүргіншілер өткеліне жарық беруді жоспарлап отыр.
Жолдардағы қауіпсіздікті арттыру үшін 4 көтеріңкі өткел, 14 компознак, 20 жасанды жол кедір-бұдырлығы, жаяу жүргіншілерге арналған қауіпсіздік аралы және жол қозғалысын басқарудың 37 автоматтандырылған жүйесін орнату жоспарлануда.