«InDriver» компаниясы Қазақстанда ТМД нарықтарын басқару үшін операциялық хаб құрады
InDriver компаниясының Қазақстандағы даму жөніндегі менеджері Арай Бекембаев компанияның даму жоспарлары туралы айтып берді.

– Ай сайынғы қосымша қондырғылар саны бойынша inDriver компаниясы Қазақстандағы такси нарығында қазір қандай орында?
— Қазақстан-тұрақты және белсенді өсіп келе жатқан біздің қатысуымыздың ең ірі және маңызды нарықтарының бірі. Аймақ бойынша нақты сандарды аша алмаймын, бірақ inDriver сапарға тапсырыс беруге арналған ең көп жүктелген қосымшалардың ішінде әлемде екінші орында деп айта аламын. Біздің қызмет әлемнің 45 елінің 645-тен астам қалаларында қол жетімді.
Айта кету керек, Қазақстанда біз біртіндеп қалааралық сапарлар, жүк тасымалдары, курьерлік жеткізу, ұсақ тұрмыстық жөндеу бойынша шеберлерді немесе «Сұлулық» саласының мамандарын шақыру және т.б. сияқты басқа да сервистерді дамытудамыз.
– Компания Қазақстанда алға жылжуы үшін қандай инвестициялар жасады?
– Бұл өте үлкен сома, өкінішке орай, мен оны атай алмаймын. Біз Қазақстанда 2014 жылдан бері жұмыс істеп келеміз. Қазіргі таңда Қазақстан компания қатысатын ірі нарықтардың бірі болып табылатынын ескере отырып, біз мұнда көп күш пен қаражат инвестициялағанымыз анық. Және біз мұны жалғастырамыз. Біз қазір Алматыда ірі операциялық хаб құрып жатырмыз, одан ТМД нарықтарын басқару жүреді. Мұнда жаңа қызметкерлерді жалдаймыз. Біз басқа елдердің қызметкерлерін ішінара босатамыз.
Біз іс жүзінде бүкіл әлемде жұмыс істейміз, сондықтан бизнесті әртүрлі макроөңірлерде орналасқан хабтардан басқару оңай болады деп шештік. ТМД үшін бұл қазақстандық хаб, ал Латын Америкасы үшін — Мехикодағы хаб болады.
Айтпақшы, біз әрқашан біздің командамыздағы ең үздіктерді қуана қарсы аламыз, бізде ашық жұмыс орындары көп.

– Компанияның алдағы 5 жылда Қазақстан нарығында қандай үміттері бар?
— Бізде үлкен жоспарлар бар. Біз жұмыс істеп тұрған қызметтерді жетілдіреміз, жаңаларын іске қосамыз. Бұл жерде ірі хабтың іске қосылуына байланысты Қазақстан назардан тыс қалмайды.
Айтпақшы, бір ай бұрын біз қосымшамызды қазақ тіліне аудардық. Ұзақ уақыт бойы бұл үшін уақыт пен қол жеткіліксіз болды. Біз халықаралық экспансияны жылдам жүргіздік, кейде кейбір маңызды міндеттерді деоритизацияладық. Қазір біз стартап кезеңінен шығамыз, жұмыс істеп тұрған нарықтарға көбірек көңіл бөлу мүмкіндігі пайда болады. Бұл тұрғыда Қазақстанда қосымша біздің пайдаланушыларымыздың мүддесі үшін одан әрі жетілдірілетін болады.

– Компания өз жолаушыларының қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етеді?
— Бізге барлық пайдаланушылардың қауіпсіздігі маңызды. Бұл біздің басымдығымыз. Бұл жерде біз жетекші халықаралық ойыншылар қолданатын тәжірибелер мен технологияларды қолданамыз деп айта аламын. Ең бастысы-барлық пайдаланушылар тексерілген. Яғни, платформада тіркелген адам қажет болған жағдайда полиция оның нақты атын, геолокациясын және т.б. оңай анықтайтынына сенімді бола алады. Біз полициямен белсенді ынтымақтасамыз.
Бізде көптеген пайдалы функциялар бар: көмек түймесі, геолокацияны бөлісу мүмкіндігі және т. б. әрине, пайдаланушылар әрқашан бір-бірін өзара шолулар, орындалған тапсырыстар саны, фотосуреттер, автомобиль және т. б. бойынша таңдай алады.
– Жүргізушілердің әрекеттерімен жолаушыларға зиян келтірілген жағдайда компания зардап шеккендерге келтірілген залалды қалай өтейді?
– ЖКО немесе кез келген басқа да оқыс оқиғалар жағдайында барлық қатысушылар Қазақстан заңдары бойынша жауапты болады. Кейбір жағдайларда біз зардап шеккендерге көмектесуге дайынбыз. Ол үшін бізде арнайы қайырымдылық қоры бар. Қажетті ресми құжаттарды ұсыну қажет, біз оларды жеке шешім қабылдау арқылы қарастырамыз.
– Егер такси жүргізушісінің іс-әрекеті салдарынан зардап шеккен болса, жолаушылар не істеуі керек?
— Біз әрбір жағдайды жеке-жеке талдаймыз. Бізде сервисте қауіпсіздікке қатысты нақты ережелер бар. Егер жүргізуші кінәлі болса, ол сервистен шығарылады.
Ауыр құқық бұзушылықтар болған жағдайда барлық ақпарат құқық қорғау органдарына беріледі.
– Компанияның негізін қалаушы Арсен Томскийдің «inDriver: Якутскіден Кремний алқабына дейін» кітабында жаңа тараулар пайда бола ма? Жаһандық технологиялық компанияның құрылу тарихы » компанияның дамуындағы жаңа кезеңге байланысты жаңа тараулар? Олай болса, олар не туралы болады?
– Бұл туралы Арсен Григорьевичтен сұраған дұрыс. Бірақ мен indrvier тарихы енді басталатынына сенімдімін және бір қызықты кітап үшін материал жеткіліксіз.
* жарнама құқығында