Оралда қыркүйек айында PROMONTORY халықаралық тұрақты болашақ мектебі ашылады
Қазір бірінші сыныптан бастап алтыншы сыныпқа дейін, сондай-ақ Мектепке дайындық сыныбына оқушыларды қабылдау жүріп жатыр. Біз мектептің негізін қалаушы және PROMONTORY оқу бағдарламасын жасаушы Роберт Хекерлмен осы мектептің артықшылықтары туралы сөйлестік.
Балаңыздың оқуды жақсы көретінін және мектепке қуанышпен баруын қалайсыз ба? Шет тілін меңгеріп, өзіндік ерекшелігін ашып, шетелдік жоғары оқу орнына оңай түссің бе? Олай болса,бұл мақала сізге арналған.

Бүгінгі таңда ата-аналар балаларының біліміне көбірек көңіл бөлуде. Әр адам баласының оқуға қызығуын және оның жақсы университетке түсуге мүмкіндігі болғанын қалайды. Бірақ, өкінішке орай, көптеген адамдар қазіргі білім беру жүйесі немесе мұғалімдердің белгілі бір тәсілі мектеп бағдарламасын қызықтырмайтынын айтады. Балалар қажетті білім алмайды, оқуға деген қызығушылығын жоғалтады, материалды тесттен тестке дейін, оның мағынасын түсінбестен алады. Ата-аналар баланы жеке дағдыларын дамыту және шет тілін үйренуге көмектесу үшін көптеген қосымша сабақтарға апарады. Мұның бәрі балалар мен олардың ата-аналарынан көп күш, қаражат пен уақытты алады.
Бірақ биыл бізде бұған балама бар. PROMONTORY жаңа халықаралық тұрақты даму мектебі. Оқытуға жаңа көзқарас қолданылатын және барлық қажетті білім берілетін жалпы білім беретін мектеп.
Жаңа заман мектебі
Мектептің басты мақсаты-оқушыларға бірегей білім беру тәжірибесін ұсыну. Бағалаудың әдеттегі жүйесі жоқ, сабақтар достық атмосферада өтеді, Білім балаға қызықты болатындай етіп беріледі және ол одан да көп білуге тырысады.
PROMONTORY бастауыш сынып оқушылары өздерінің ана тілімен (қазақ немесе орыс) және ағылшын тілімен қарқынды, бірақ көңілді танысады. Ағылшын тілінде сабақтарды шет елден келген оқытушылар жүргізеді.
Бесінші сыныпқа дейін мектепке дайындық және бірінші сыныптарға баратын оқушылар өздерін екі тілді деп анықтайды. Түлектер орта мектепті кем дегенде төрт тіл білумен бітіреді. Оқу пәндерінің әртүрлілігіне қосымша, тілдік дайындықтың бұл деңгейі әлемнің кез-келген нүктесінде жоғары оқу орындарына түсуге жарамды.
Орал қаласында қыркүйек айында PROMONTORY халықаралық тұрақты болашақ мектебі ашылады. Қазір бірінші және алтыншы сынып оқушыларын, сондай-ақ Мектепке дайындық сыныбын (нөл) қабылдау жүріп жатыр.
«Әлем үлкен өзгеріс кезеңіне жақындап келеді және бүгінгі оқушылар адамзаттың алдағы үлкен міндеттерін шешуге үлес қосу үшін динамикалық, икемді, ынтымақтастыққа қабілетті және кең білімді болуы керек», – деп жазады мектептің негізін қалаушы Роберт Хекерле мектептің оқу жоспарын сипаттап.
Бұл жаңа буын бағдарламасы. Ол жан-жақты білім алуға бағытталған, әлемдегі өзгерістерді көрсетеді және оқушылар ТДМ – тұрақты даму мақсаттарын түсінетіндей етіп әзірленген.
ТДМ-2015 жылы БҰҰ Бас Ассамблеясы «барлығы үшін жақсы және неғұрлым тұрақты болашаққа қол жеткізу жоспары»ретінде әзірлеген өзара байланысты 17 мақсаттың жиынтығы. Бұл мақсаттарға: кедейлікті жою, аштықпен, кедейлікпен күрес, экологияны қорғау, білім беру мен медицинаны жақсарту және т. б. кіреді.
Мен 30 жыл бойы білім деңгейінің төмендеуін бақылап отырдым және бұл туралы бірдеңе жасауды шештім
Мектептің артықшылықтары мен ерекшеліктерін жақсы түсіну үшін біз мектептің негізін қалаушы және PROMONTORY оқу бағдарламасын жасаушы Роберт Хекерлмен сөйлестік.

Өзіңіз туралы айтып беріңізші. Сіз кімсіз? Сіз қай елдерде және мектептерде жұмыс істедіңіз?
Менің атым Роберт Хекерль және мен өте қызықты өмір сүрдім, ол қазір Оралда жалғасуда. Мен Сиэттлде, Дегу (Оңтүстік Корея), Янгонда (Мьянма) және Лос-Анджелесте жұмыс істедім. 24 жыл АҚШ Қорғаныс министрлігінің Сеулдегі Халықаралық мектеп жүйесінде жұмыс істедім.
Менің ең жақсы студенттерім Мьянмада болды. Олар керемет ақылды және мақсатты. Мен оларда гуманитарлық ғылымдарға, тарихқа және тұрақты дамуға деген қызығушылықты оята алдым, олар туралы олар ештеңе білмеді. Мен олардың көпшілігіне АҚШ-тағы университетке түсуге көмектестім. Шынымды айтсам, дәл осындай оқушыларды Қазақстанда да таба аламын деп ойлаймын. Мен бұрын кездестірген адамдарға қарағанда, бұл ел әлемдегі ең білімді елдердің қатарына көтерілу үшін үлкен әлеуетке ие.
Сіз PROMONTORY мектебі үшін оқу бағдарламасын жасауға қатыстыңыз ба?
«The Promontory» – бұл жүз пайыз менің әзірлемем.
Менде әрдайым оқытудың өзіндік тәсілі болды – оқушылармен ашық қарым-қатынас, материалды ұсынудың өзекті және қызықты тәсілдері, мазмұнды және бірлескен жобалау жұмысы және т. б.
Promontory Sustainable Futures Academy оқу бағдарламасын тек мен Қытайдағы Халықаралық мектепте сабақ беретін үлкен ұлымның қатысуымен және пікірлерімен жасадым.
Мен әрқашан менің істеп жатқан ісімнің дұрыс жол екенін білетінмін, бірақ мен басқа мектептердің басқа бағытта жылжып, сәтсіздіктерін «кездейсоқ жағадайларға» сілтеп жатқанын байқадым.
Мен өзімнің оқыту әдісіме және инновациялық, біртұтас, оқушыға бағытталған, педагогикалық тәсілдер мен әдістерді біріктіруге негізделген жеке оқу бағдарламасын жазуды ұйғардым.
PROMONTORY мектебінің бағдарламасы басқа шетелдік мектептерден несімен ерекшеленеді?
Бұл Coca-Cola-дан: «Сізде қандай құпия ингредиент бар?» деп сұраумен бірдей.
Бізді «дәстүрлі білімнің» бұзылған әлемінен ажырататын және біздің студенттерге үлкен пайда әкелетін атрибуттар-бұл заттардың өзара байланысы және ТДМ-ге бағытталған.
Ең бастысы, балаларға гуманистік көзқарас, олар өздерін қауіпсіз сезінетінін біледі, қолдау көрсетеді, құрметтейді және олардың бәрі бірегей тұлға ретінде танылады.
Біз ешқашан мұғалімнің баланы қорлауына жол бермейміз. Мен көптеген ата-аналардан сабақ беру кезінде оқудан қуаныштан айырған өте тәжірибелі мұғалімдер туралы естідім. Сұхбаттасқан кезде мен бірінші кезекте не іздейтінімді білемін — оқу процесі көңілді және қуанышты жағдайда өтуі үшін жұмысқа деген абсолютті сүйіспеншілік, шығармашылық және кәсібилік. Мен қайта-қайта қайталаймын: егер біз оқушыларымызды әр таңертең мектепке қуанышпен баратын етіп үйрете алсақ, біз «жеңдік». Ынтасыз-білім жоқ.

Сіздің ойыңызша, қазақстандық оқушыларға мұндай бағдарламасы бар мектеп не үшін қажет?
Біздің мектеп-бұл «нұсқа». Мүмкін, бұл бәріне бірдей бола бермейді және бұл қалыпты. Егер сіз 2019 жылғы PISA халықаралық емтиханының ұлттық рейтингіне көз жүгіртетін болсаңыз, онда Қазақстан жақсы нәтиже көрсетіп жатқан жоқ. Мен бөтен адам ретінде оның себебін нақты айта алмаймын. Бірақ біздің бағдарлама халықаралық AP дипломына әкелетін pre-AP және AP сынақтарынан «мақтана» алатын жастарды дайындайтынын білемін.
Біздің бағдарлама әр оқушыға ынтымақтастық дағдыларын, әлеуметтік-эмоционалды сенімділікті және өмірдің ең жақсы сәттерімен жан-жақты танысуды үйретеді.
ИЯ, математика және жаратылыстану ғылымдары өте маңызды, бірақ біз өнер мен гуманитарлық ғылымдар туралы ұмытпауымыз керек. Дәл осы салаларда әрқайсымыз өз адамгершілігімізді таба аламыз және менің ойымша, бұл өте маңызды.
Біз не істеп жатқанымызды түсінетін мұғалімдерден, оқушылардан және ата-аналардан тұратын «тайпа» отбасын құрғымыз келеді. Содан кейін біз қазір және болашақта қоғамдастықта және одан тыс жерлерде жақсартуға болатын нәрсені өзгертуге, жақсартуға және жанашыр талдауға нақты күш боламыз. Біздің балаларымыз басқаратын болашақ.
PROMONTORY халықаралық тұрақты болашақ мектебі
Анықтама телефоны:+7 702 365 12 51