Қазақстанда «ақшасы тамаққа жетіп, бірақ киімге жетпейтіндердің» үлесі екі есеге артты
Егер 2006 жылы «ақшасы тамаққа жетіп, бірақ киімге жетпейтіндердің» үлесі 17% болса, онда соңғы 15 жылда бұл көрсеткіш екі есе өсті: 2022 жылғы сауалнаманың нәтижесі – 30%.

Бұл туралы «Эксклюзив» басылымына Alvin Market зерттеу компаниялары тобының директоры Наталья Оспанова және «Пікірлер мен нарықтың эксклюзиві» Қоғамдық басылымының қазақстандық кәсіби зерттеушілер Қауымдастығының» президенті (КАПИОР) хабарлады.
Сарапшы өткен 15 жыл ішінде орта таптың айтарлықтай қысқаруына назар аударды – тамақ, киім сатып алуға жеткілікті табыс тапқандар, бірақ үлкен тұрмыстық техниканы сатып алу қиындық тудыруы мүмкін. Бұл «орта таптағы» адамдар тобы айтарлықтай төмендеді-51% – дан 31% – ға дейін.
Бұл ретте төлемге қабілетті халықтың, атап айтқанда, тұрмыстық техниканы сатып алуға ақша жеткендердің және олар қымбат тұратын тауарларды, жылжымайтын мүлікті сатып ала алатындардың үлесі іс жүзінде өзгерген жоқ: 24% болған сияқты, сол қалпында қалды.
«Соңғы 15 жылда еліміздің әлеуметтік саласында айтарлықтай елеулі өзгерістер болды, – деп түйіндеді сарапшы отандастардың әл-ауқатын көп жылдық зерттеу нәтижелерін.
Қазақстандықтар киім мен тұрмыстық техниканы сатып алмай, өз табысының көп бөлігін тамақтануға жұмсайды: зерттеуге сәйкес, еліміздің әрбір үшінші тұрғынының отбасылық табысының жартысынан астамы азық-түлікке жұмсалады.
Қазақстанда бір жыл ішінде өнімдердің барлық негізгі түрлері қымбаттады
Ұлттық статистика бюросының деректері бойынша бір жыл ішінде (2021-2022 жж.20 тамыз) еліміз бойынша қанттың орташа бағасы 97,5% – ға көтерілді. Өз кезегінде қарақұмық бағасы 37,5% – ға, күріш – 22,2% – ға, картоп-15,1% – ға, пастерленген сүт-23,2% – ға өсті.
Сондай — ақ еттің барлық негізгі түрлері, оның ішінде сиыр еті-7% – ға қымбаттады. Жұмыртқа бағасы 7,9% – ға, сары май – 17,9% – ға, нан-27,4% – ға өсті.