Жол құрылысшылары БҚО әкімінен битум сатып алуға көмектесуін сұрады

Сондай-ақ, жол компанияларының атынан облыстық мәслихат депутаты Әнуар Ағаев облыс әкімдігіне жол салушыларға қыста битум мен қиыршық тас сатып алып, келесі жылдың көктемінің басталуымен өңірдегі жолдардың құрылысын аяқтау үшін жол құрылысында игерілмеген ақшаны қалдыру мәселесін қарауды ұсынды. БҚО әкімі құрылысшыларға, егер «Қазавтожол» АҚ оны суық ауа райына дейін сатып ала алса, ресейлік битум беруге уәде берді және жол құрылысының жаңа маусымына материалдарды барынша жинақтау үшін жеңіске жеткен тендерлер бойынша жолаушыларға ақша қалдыру мүмкіндігін жоққа шығармады.

БҚО әкімінің облыстық мәслихат депутаттарымен есеп беру кездесуі кезінде облыстық мәслихат депутаты, «Ақсайбизнесстрой» ЖШС директоры Анвар Ағаев жол салу кезінде битум тапшылығы мәселесін өз бетінше шешуге тырысқанын айтты. Ақтауға барып, «Қаражанбасмұнай» басшылығымен кездесіп, битум жеткізу туралы тікелей шарт жасасуды жоспарлаған.

– Бірақ сол жерде бізге «ҚазАвтоЖол» компаниясы бізді битумды босатуға арналған өтінімге қосуы тиіс екенін түсіндірді. Біз облыстық, қалалық, аудандық жолдарды салып жатырмыз. «ҚазАвтоЖолдың» бізге ешқандай қатысы жоқ – олар республикалық жолдарды салуға жауапты. Нәтижесінде битумды босату туралы келісімге қол жеткізген жоқпыз, – деді Әнуар Ағаев. – Бізде екі апта ғана қалды, жол маусымы аяқталады. 1 қарашадан бастап бізге битум қажет болмайды. Бірақ бұл бізге келесі жылы қажет болады. Мен бұл туралы облыс әкімінің орынбасары Темірхан Меңдіғалиевке айттым. Облыс әкімдігі, автожол басқармасына айттым, бізге көмектесіңіздер. Мүмкін болса, бізді «Қазавтожолдың» битум өтініміне қосыңыз, Егер биыл болмаса, келесі жылдың басында. Ақтаудағы битум зауыты қыста да жұмысын жалғастыруда-бізде көктемде жол салуды бастау үшін қаңтар-ақпан айларында толтыруға болатын 2 мың тоннаға дейінгі битум резервуарлары бар. Қыста битум сатып алу үшін ақша бөлуді қарастырыңыз.

Ағаев құрылыс маусымы кезінде Ақтөбеден қиыршық тасты жеткізу үшін теміржол вагондарының жетіспеушілігі мәселесіне де тоқталды. Қазір БҚО жолшылары Ақтөбеде бірде – бір вагон қиыршық тасқа тапсырыс бере алмайды-25 қазанға дейін олар жоқ.

– Шілде, тамыз, қыркүйек құрылыс материалдарының тапшылығына байланысты біз үзіліспен жұмыс істедік, бірақ адамдарға жалақы төлеуді жалғастырдық. Енді жолдарды жөндеу кезінде игерілмеген ақша бізден алынады – келесі жылы барлық жобаларға түзетулер қажет болуы мүмкін. Уақыт кетеді. Біз жобалар бойынша игерілмеген ақшаны компанияларға қалдыруды ұсынамыз, сонда олар қыста жетіспейтін материалды сатып алып, көктемде жол жұмыстарын аяқтай алады», – деді Әнуар Ағаев тығырықтан шығу бойынша өз ұсыныстарын.

БҚО әкімі Ғали Есқалиев «Қаражанбасмұнай» компаниясы «Қазавтожол» өтініміне жергілікті жолдарға битум көлемін қосуды ұсынып отырғанын айтты. Ол БҚО әкімдігі битум зауытына хат жазуға дайын екенін түсіндірді, егер бұл жергілікті жолшыларға битум жеткізу мәселесін шешуге көмектессе.

– «ҚазАвтоЖол» филиалының басшылығымен біз қазір Ресей битумы бойынша келіссөздер жүргізіп жатырмыз – олар Ресейде сатып алуды жоспарлап отыр. Біз олардан жергілікті жолдарды салу үшін осы битумды сатып алуға мүмкіндік беруін сұраймыз – Егер оларды тез әкелуге уақыт болса, онда біз олардан біздің жол компаниялары үшін осы битумды сатып аламыз, – деп уәде берді Ғали Есқалиев. – Қыста жол құрылысы үшін құрылыс материалдарын дайындауға келетін болсақ, Темірхан Мендығалиев, маған жол салу кезінде пайдалану үшін қыста сатып алуға болатын оралған битум бар-жоғын көрсетіңіз. Егер қыста бұл битум өзінің қасиеттерін жоғалтпаса, жолаушылардағы ақшаны мүмкіндігінше құрылыс материалдарын дайындауға жұмсайық.

Депутат Асқар Мерғалиев өз кезегінде облыс әкіміне сұрақ қойды. БҚО-да Орал-Атырау трассасын қайта жаңарту жобасы іске асырылады ма.

– «Қазавтожолдан» бұл жоба БҚО-да осындай ауқымды құрылыс үшін инфрақұрылымның жетіспейтіндігіне байланысты тоқтатылатыны туралы хабарлама бар. Болжам бойынша, егер осы жолдың құрылысы басталса, онда облыстың барлық қуаты дәл осы жолға кетеді, ал басқа жолдар жөндеусіз қалады. Солай ма? – деп сұрады Асқар Мерғалиев. -Мен теміржол жолдарын, құрылыс материалдарын сақтауға арналған қосымша базаларды жобаны 2024 жылы іске асыруды бастау үшін келесі жылы салуды бастауды ұсынамын.

Әкім Ғали Есқалиев инфрақұрылым салу жөніндегі бұл ұсынысты қолдап, мердігерлерге қатысты жергілікті билік мұндай ауқымды жобаға шетелден, мүмкін Ресейден жол компанияларын тартуды жоққа шығармайтынын айтты.

– Жоба үлкен және маңызды. Темір жолда құрылыс мәселесін шеше алмаймыз. Бірақ инфрақұрылым, мердігерлер – бұл мәселелерді шешу біздің құзыретімізде. Қазір Орал-Атырау тас жолын қайта жаңарту жобасы бойынша жобалау тоқтаған жоқ, ол жүріп жатыр. Рас, баяу қарқынмен. Ақша бөлінеді-жоба болады. Егер қазақстандық компаниялар Орал-Атырау тас жолының құрылысы бойынша жобаны жүзеге асыра алмаса, шетелдік компанияларды іздейміз, – деп жауап берді Ғали Есқалиев.

БҚО әкімінің орынбасары Темірхан Меңдіғалиев депутаттарға Атырау трассасын салудың техникалық жобасы өте күрделі екенін айтты. 1 санатты жол салынады, оған құрылыс материалдарының үлкен көлемі қажет болады. Автожолдың 100 шақырымына 2 миллион тоннаға дейін қиыршық тас қажет болады, бұл жергілікті жол компанияларына қажет жол материалының жылдық көлемінен екі есе көп. Ол облыстағы жолдарды жөндеу бойынша барлық басқа жобалар, егер Орал-Атырау тас жолының құрылысы басталса, тоқтап қалуы мүмкін екенін айтты.

– Қазір өңірде Подстепное-Федоровка-РФ шекарасы трассасын қайта құру жобасы іске асырылуда. Бұл 144 шақырым жол. Атырау тас жолымен 333 шақырым жол салу керек. Егер біз барлық жол жобаларына асығатын болсақ, онда битумның, қиыршық тасты тасымалдауға арналған вагондардың тапшылығын ескере отырып, олардың ешқайсысын іске асыра алмаймыз деп санаймын, – деді Темірхан  Мендығалиев.

Людмила КАЛАШНИКОВА

Помогите нам рассказывать правду

Наши журналисты не боятся добывать правду, чтобы показывать ее вам. В стране, где власти постоянно хотят что-то запретить, в том числе - запретить говорить правду, должны быть издания, которые продолжают заниматься настоящей журналистикой.

Мы хотим зависеть только от вас — тех, кто хочет знать правду, тех, кто не боится быть свободным. Помогите нам рассказать вам правду.

Пожалуйста, поддержите нас своим вкладом в независимую журналистику!

Это просто сделать.

Можете нас поддержать через KASPI GOLD, отправив свою сумму на номер 8 777 761 02 61

x
2024-09-11
Утром19.95 ℃
Днем28.17 ℃
Вечером28.59 ℃
Ночью21.09 ℃
Влажность27 %
ДавлениеhPa 1023
Скорость ветра4.91 м/с
2024-09-12
Утром17.5 ℃
Днем27.18 ℃
Вечером24.35 ℃
Ночью17.74 ℃
Влажность31 %
ДавлениеhPa 1026
Скорость ветра7.11 м/с