Михаил Ломтадзе алғаш рет Kaspi.kz қалай жұмыс істейтінін айтты

Digital Almaty форумында Михаил Ломтадзе Қазақстанның ең инновациялық және технологиялық компаниясы Kaspi.kz жұмысы қандай принциптерге негізделгенін айтты.

Миссия-өмірді жақсарту

«Мұнда кәсіпкерлер, жас жігіттер, стартаптар бар немесе сіз басқа компанияларда жұмыс жасайсыз деп үміттенемін. Мүмкін бұл сізге пайдалы болар, – деді «Каспий»басшысы. — Мен біздің миссиямыз сүйікті клиенттеріміздің өмірін жақсартатын инновациялық қызметтерді құру екенін үнемі атап өтемін. Алдыңғы спикер метағалам туралы айтты. Мен түсінбеймін-бүгін метағала өмірді жақсарта ма, әлде нашарлата ма? Біз мұны түсіне алмайтындықтан, біз метағаламмен айналыспаймыз. Бірақ, егер бұл өмірді жақсартуға көмектесетінін көрсек, біз оған да назар аударамыз. Біз үшін миссия өте маңызды.

Михаил Ломтадзенің презентациясынан слайдтар

Шектеусіз инновация

Digital Almaty форумында Михаил Ломтадзе Қазақстанның ең инновациялық және технологиялық компаниясы Kaspi.kz қандай принциптерге негізделгенін айтты.

Жеке жауапкершілік

«Клиентке бағытталған компания — бұл Клиент осы компанияда бір адамға оның өнімі туралы кез — келген сұрақ қойып, жауап ала алады», – деп түсіндірді Михаил. — Сізде 12 миллион клиент болған кезде, сіз клиенттермен тиімді қарым — қатынас жасау үшін әртүрлі аралық арналарды-чат немесе тегін байланыс орталығын ұйымдастыра бастайсыз. Бірақ әрбір өнім, қызмет біздің қосымшамызда әрқашан тікелей жауапты адам, тікелей жауапты команда болады. Әрбір бизнестің даму мен стратегиямен айналысатын көшбасшысы бар».

Сапаға ынталандыру және қаржылық көрсеткіштер жоқ

«Әрине, топ-менеджмент деңгейінде біз сандарды, тиімділіктің негізгі көрсеткіштерін қарастырамыз. Бірақ жалпы компания деңгейінде қаржылық көрсеткіштер жоқ. Өнімдер мен сервистердің жұмыс сапасының көрсеткіштері ғана бар», – деді басшы Kaspi.kz.ның айтуынша, компаниядағы өнімдердің сапасы Net Promoter Score (NPS) адалдық индексі бойынша бағаланады. Ай сайын Kaspi.kz 50 мыңнан астам әртүрлі тұтынушылармен байланысады және олар пайдаланған өнімдер мен қызметтер туралы пікір сұрайды. Бұл байланыс өнім мен өнім командаларына жауапты адам клиенттің олардың қызметі туралы пікірін тыңдап, одан әрі жетілдіруді ұсына алатындай етіп жазылған.

Михаил Ломтадзенің презентациясынан слайдтар

«Біз екі қарапайым сұрақ қоямыз. Біріншісі-қызметті ұсынуға қаншалықты дайын болсаңыз, бірден беске дейін бағалаңыз. Екіншісі – сіз неге осындай баға қойдыңыз? Содан кейін жауапты командалар жазбаларды тыңдап, сол жерден үнемі жетілдірулер мен инновациялар туралы идеялар алады, — деп бөлісті компания басшысы. — Бұл шолуларда ең бастысы-сіз бағалаған нәрсе емес, сіз отырғаныңыз, құлаққап кигеніңіз және клиенттердің сіздің қызметтеріңіз туралы не айтатынын, олар сіз туралы не ойлайтынын тыңдай бастағаныңыз. Сіздің көздеріңіз дәл ашылады, сіз адамдар сізге рахмет айтатын керемет тағамдар жасайсыз».

Идеялар қайдан пайда болады

Kaspi.kz сондай-ақ, олар жеке пайдалану тәжірибесінен, клиенттердің өтініштерінен, әлеуметтік желілердегі пікірлерден, қызметкерлерден, әлемдік тәжірибеден идеялар алады.

Михаил Ломтадзенің презентациясынан слайдтар

«Мен кейде біреудің өнімін көріп, ойлаймын: қалай болады? Компания басшысы бұл өнімді өзі пайдаланады ма? Бұл мүмкін емес, мүмкін емес. Біз өзімізге қызмет көрсетеміз, өз өнімдерімізді өзіміз пайдаланамыз», — деді Михаил Ломтадзе жеке тәжірибесі туралы.

Идея-өнім-дизайн-тестілеу-әзірлеу-іске қосу – кері байланыс-идея

Алдымен өнімге жауапты адам идеяны үш парақта сипаттайды. «Досыңызға ең маңызды он сұраққа жауап жазғандай: өнім қалай жұмыс істейді, ол клиенттерге, kaspi-ге, серіктестерге не үшін қажет?»- деп түсіндірді Михаил. Идея мақұлданғаннан кейін дизайн және тестілеу кезеңдері басталады. Тестілеу кезінде команда жаңа идеялар ала алады және сәйкесінше дизайнды жақсарта алады. Технологияны дамытуды бастамас бұрын көп уақыт пен күш жұмсалады. «Көбінесе компанияларда әзірлеушілер өнімдерді алып, «қарғыс атсын, мұны істеу мүмкін емес»деп ойлайды. Шындығында, IT – де өте ақылды жігіттер жұмыс істейді, сондықтан олар дұрыс емес нәрсе істеп жатқаныңызды сыни тұрғыдан бағалай алады. Біздің жағдайда біз дизайн және тестілеу кезеңдеріне көп уақыт жұмсаймыз, ал дайын өнімдерді кезең-кезеңімен іске қосамыз».

Михаил Ломтадзенің презентациясынан слайдтар

Михаил Ломтадзенің презентациясынан слайдтар

Компаниядағы өз жұмысының нәтижелеріне ешқандай сезім жоқ. «Кез келген кезеңде, егер біз оған қанша ақша мен күш жұмсалғанына қарамастан, өнім өмірді жақсартпайтынын түсінсек, бұл өнім жарамайды», — деп түсіндірді Михаил Ломтадзе.

Егер өнім іске қосылса, кері байланыс пайда болады, жаңа идеялар пайда болады, үздіксіз жетілдірулер мен инновациялардың келесі кезеңі басталады.

Михаил өз сөзін аяқтай отырып, Каспий теңізінде бір жылдан кейін бәрі басқаша жұмыс істей алатынын мойындады, өйткені компания өз жұмысын қалай жақсартуға болатынын үнемі ойлайды. «Компанияда жұмыс істейтін команда және бізді құндылықтар деңгейінде біріктіретін миссия өзгеріссіз қалады. Бұл заттар Kaspi.kz әрине, олар әрқашан өзгермейді. Ал қалғанының бәріне келетін болсақ, біз сізді қалай таң қалдыратынымызды үнемі ойлап табамыз!»

Помогите нам рассказывать правду

Наши журналисты не боятся добывать правду, чтобы показывать ее вам. В стране, где власти постоянно хотят что-то запретить, в том числе - запретить говорить правду, должны быть издания, которые продолжают заниматься настоящей журналистикой.

Мы хотим зависеть только от вас — тех, кто хочет знать правду, тех, кто не боится быть свободным. Помогите нам рассказать вам правду.

Пожалуйста, поддержите нас своим вкладом в независимую журналистику!

Это просто сделать.

Можете нас поддержать через KASPI GOLD, отправив свою сумму на номер 8 777 761 02 61

x
2025-02-06
Утром-8.96 ℃
Днем-5.49 ℃
Вечером-4.5 ℃
Ночью-7.58 ℃
Влажность81 %
ДавлениеhPa 1039
Скорость ветра6.35 м/с
2025-02-07
Утром-10.59 ℃
Днем-7.78 ℃
Вечером-9.59 ℃
Ночью-10.68 ℃
Влажность80 %
ДавлениеhPa 1047
Скорость ветра5.6 м/с