Орал әуежайын ресейлік миллиардермен байланысты компания сатып алды
«Мәншүк Мәметова атындағы Орал халықаралық әуежайы» ЖШС жақында меншік иелерін ауыстырды. Әуежайдың бұрынғы иесі Bek Air авиакомпаниясының лицензиясынан айырылған «Бүркіт әуежайы» ЖШС болды. Ол сол кезде Орал қаласында орналасқан еді, деп хабарлады shishkin_like телеграмм – арнасы.
Енді әуежайдың құрылтайшысы «Орал әуежайы холдинг» ЖШС болып табылады. Бұл компанияның үш иесі бар:
Ресейлік миллиардер Виктор Вексельбергпен байланысты Екатеринбургте тіркелген «Ретранс» АҚ.
2021 жылдың қорытындысы бойынша компания тиімсіз болса да (- 2,1 миллион рубль) және оның штатында тек бір адам болса да, ол Магнитогорск әуежайына иелік етеді. Ол жекешелендіру аукционында 1 миллиард рубльге сатып алынды.
Бұдан басқа,» Ретранс » «Өңірлердің әуежайлары» арқылы Вексельберг бақылайтын «Ренова» тобына тиесілі авиациялық активтерді басқарады. Холдингке Екатеринбург, Самара, Нижний Новгород, Саратов, Ростов-на-Дону, Жаңа Уренгой, Петропавл-Камчатский, Благовещенск, Орынбор және Тобольск әуе порттары кіреді.
«Ретранс» АҚ-ның негізгі иесі ресми түрде «Ренова» бұрынғы топ-менеджері Владимир Резер (акциялардың 90%) болып табылады. Бәлкім, Вексельберг РЕЗЕРГЕ АҚШ-тың санкциялар тізіміне енгеннен кейін әуежайларын басқаратын компанияны бақылауды тапсырған шығар.
Сонымен қатар, Дәулетхан Қилыбаев. Бұрын Қазақстанның Даму Банкінде, «ҚазАзот»АҚ-да басшылық қызметтер атқарған. Соңғысы 2021 жылғы жағдай бойынша Дінмұхамет Ыдырысов, Бахаридин Аблазимов, Ержан Достыбаев және Тимур Құлыбаевқа («Joint Resources»АҚ арқылы) тиесілі болды. Қазір меншік иелері құрамы өзгерді.
Сондай-ақ, Қилыбаев-бірқатар компаниялардың басшысы және тең құрылтайшысы, олардың жұбында («Qazaqpay» және «KKS Digital») оның серіктесі Дінмұхамет Ыдырысовтың ұлы Жармұхамед Аппаз болып табылады.
«Орал менеджмент» ЖШС. Бенефициар және компания басшысы – «Орал әуежай Холдингі» ЖШС басшысы Сергей Артюгин. Ол сондай-ақ «Астана» халықаралық қаржы орталығы АХҚО-да тіркелген Caspian Solar компаниясына тиесілі, оның қызмет түрлерінің арасында күн энергиясын өндіру бар.
Жақында әуежай жер қойнауын пайдаланушы-«Қарашығанақ Петролеум Оперейтинг Б.В.»компаниясының есебінен қайта жаңартылды. Жұмыс құны 6,6 млрд теңгені құрады. Жаңарту басталғанға дейін, 2018 жылы әуежай ғимараты мен ұшу-қону жолағы «Ақжайық «ӘКК» уақытша балансына берілді — әуежай дирекциясы жобаны қаржыландыра алмайтынын мәлімдеді.
Салықтар: 2010 жылдан бастап 1,4 млрд теңге. 2019 жылдан 2022 жылға дейін компанияның жиынтық пайдасы 612 млн теңгені құрауы мүмкін.
Мемлекеттік сатып алу саласында Орал әуежайы Тапсырыс беруші болып табылмайды.
«ОА» РЕДАКЦИЯСЫНАН
Біз «Ақжайық» ӘКК басшысы Нұржан ӨТЕПБАЕВТАН осы сұраққа жауап беруін сұрадық:
«Енді КПО б.в. компаниясының әлеуметтік инвестициялар әуежайын қайта құруға салынған 6,6 млрд теңгені кім және қандай шарттармен төлейтін болады?”.
Өтепбаев бұл сұраққа әлі жауап берген жоқ.
ОҚИ ОТЫРЫҢЫЗ: «Bek Air» еншілес компаниясы Орал әуежайын басқарудан шығады