Индустрия министрі Орал әуежайынан рейстер санын көбейтуге және әуе сапарының бағасын төмендетуге уәде берді

Азаматтық авиация комитетінің өкілдері 31 мамырда Орал әуежайына Алматы мен Астанаға қосымша рейстер қосу және ел ішінде ұшу үшін жаңа бағыттар ашу мүмкіндігін талқылау үшін авиатасымалдаушылармен кездеседі.

Облыс тұрғындары әуежай жұмысына наразылықтарын Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Марат Қарабаевтың кездесуі барысында білдірді. Әуежай 2022 жылы жаңғыртудан өтті, оған КПО б.в. жер қойнауын пайдаланушылар-компанияның миллиардтаған әлеуметтік инвестициялары салынды, бірақ сервис жақсармады, — деп мәлімдеді облыс тұрғындары кездесуде.

Облыстық мәслихат депутаты Тұрарбек Тілемісов Орал қаласынан Алматы мен Астанаға ұшатын рейстердің саны аз екенін хабарлады. Және бұл рейстер ыңғайсыз уақытқа – таңертең немесе түнде жеткізіледі. Ал рейстерге билеттер Атырауға қарағанда 20-40% қымбат.

ИИДМ министрі бейінді ведомстволар ішкі бағыттарда ресурстардың жетіспеушілігі мәселесін шешумен айналысады деп уәде берді.

«Баға саясатына келетін болсақ, бұл сала мемлекеттік реттеуге жатпайды. Бағаның қалыптасуына бірнеше факторлар әсер етеді. Оның ішінде авиакомпания мен әуежай шығындары, орындалатын рейстер саны», – деп түсіндірді Марат Қарабаев.

Қазір Орал әуежайынан аптасына 29 рейс орындалады. Ұшақтар екі халықаралық бағыт бойынша ұшады – Шарм-эль-Шейх және Франфуркт. Бес ішкі бағыт бар-Алматы, Астана, Ақтау, Ақтөбе және Түркістан.

Рейстерге үш авиакомпания қызмет көрсетеді – «Air Astana», «SCAT»,»Fly Arystan».

Азаматтық авиация комитеті төрағасының орынбасары Тимур Тілегенов авиакомпанияларға қай қалаларға ұшу керектігін айтпайды деп атап өтті. Олар жолаушылар ағынының көлеміне қарай бағыттарды ашу туралы шешім қабылдайды.

– Қазір Орал қаласынан Түркістанға рейс бар. Бұл төмен рентабельді. Мемлекет бұл бағытты бюджеттен субсидиялайды. 31 мамырда мен кеңес өткіземін, Оралға ұшатын барлық төрт авиакомпанияның өкілдерін, облыс әкімдігі мен мәслихат қызметкерлерін шақырамын және әуекомпаниялардың маршруттар желісін кеңейту жоспарлары туралы бірлесіп сөйлесетін боламыз.Қазір Қазақстанда ұшақ тапшылығы бар. Ұшақтар жетіспейтіндіктен, рейстер жетіспейді. Екінші мәселе-жолаушылар ағыны. Жолаушылар ағыны көп қалаларда рейстер санын көбейту экономикалық тұрғыдан негізделген. Орал қаласында авиарейстерде мұндай жолаушылар ағыны жоқ, – деп түсіндірді Тимур Тілегенов.

Ол қазір Атыраудан Алматы мен Астанаға ұшақ билеттері бір себеппен арзанырақ екенін атап өтті-екі елордаға да рейстер өте көп. Дәл осындай экономикалық ереже қолданылады: рейстер неғұрлым көп болса, әуе рейстерінің тарифі соғұрлым төмен болады. Содан кейін үміттендірді:

— Менің ойымша, 31 мамырдағы кездесуден кейін біз рейстер санын көбейтеміз. Біздің авиакомпаниялар өткен жылы қосымша 14 жаңа ұшақ сатып алды, биыл тағы 13 ұшақ сатып алуды жоспарлап отыр. Оның ішінде үш ұшақ келді. Орал қаласына рейстер санын бірден арттыру қиын. Ұшақтар қымбат. Бір борт 80-100 миллион доллар тұрады. Компанияларға оларды бірден көп мөлшерде сатып алу өте қиын, – деді Азаматтық авиация комитеті төрағасының орынбасары.

Ол Мәншүк Мәметова атындағы Орал халықаралық әуежайы иелерінің арасында ресейлік инвесторлардың болуына байланысты Қазақстан үшін қайталама санкциялар салу қаупі жоқ екенін айтты. Оның айтуынша, Қазақстан азаматтарының қолындағы акциялардың бақылау үлесі – 51%, ресейлік инвесторлардың үлесі-49%.

– Инвесторлар Орал әуежайында маршруттық желіні дамытқысы келеді. Әуежайдың бұрынғы иесі мұны 10 жыл бойы жасамаған. Қазір жаңа иелері әуежайға жаңа техника сатып алып, оның жұмысын жақсартуда. Оның жоспарлары-рейстер санын көбейту.

Комитет төрағасының орынбасарының айтуынша, қазір әуежай жолында проблемалар бар, бұл әуежайды сыйымдылығы жоғары борттарды қабылдай алмайды. Жол мен күту алаңын қайта құру қажет. Оған 3 миллиард теңге қажет болады. Тілегенов әуежай иесі өз ақшасын қайта құруға салуы мүмкін екенін, содан кейін мемлекет оған бірнеше жыл ішінде осы шығындарды өтейтінін айтты.

«Орал холдинг» ЖШС байқау кеңесінің мүшесі Берман Михаил олардың әуежайға, оның ішінде техникалық құралдарға, әуеайлақ жабындарына, персоналға аудит жүргізгенін хабарлады.

– Қазір Орал әуежайының басты мәселесі-перрон. Оның жағдайына байланысты біз орта магистральдық әуе кемелерін шектеусіз қабылдай алмаймыз. 2023 жылдың мамыр айынан бастап біз қауіпсіздік мақсатында ұшақтарды сүйретуді енгіздік. Біз жақын арада перронды ағымдағы жөндеуден өткіземіз және перронды қайта құруды жобалауды бастаймыз, келесі жылы қайта құруды жүзеге асыруды жоспарлап отырмыз. Үш миллиард теңге-үлкен ақша. Мемлекет бізге перронды қайта құруға жұмсалған ақшаны қайтарады деп сенеміз.

Людмила КАЛАШНИКОВА

Помогите нам рассказывать правду

Наши журналисты не боятся добывать правду, чтобы показывать ее вам. В стране, где власти постоянно хотят что-то запретить, в том числе - запретить говорить правду, должны быть издания, которые продолжают заниматься настоящей журналистикой.

Мы хотим зависеть только от вас — тех, кто хочет знать правду, тех, кто не боится быть свободным. Помогите нам рассказать вам правду.

Пожалуйста, поддержите нас своим вкладом в независимую журналистику!

Это просто сделать.

Можете нас поддержать через KASPI GOLD, отправив свою сумму на номер 8 777 761 02 61

x
2025-06-19
Утром15.11 ℃
Днем23.72 ℃
Вечером20.75 ℃
Ночью18.71 ℃
Влажность36 %
ДавлениеhPa 997
Скорость ветра5.35 м/с
2025-06-20
Утром14.24 ℃
Днем19.93 ℃
Вечером21.98 ℃
Ночью15.74 ℃
Влажность61 %
ДавлениеhPa 998
Скорость ветра9.94 м/с