Ақсай трассасын КПО б.в-ға қайта жаңартуға беру: депутаттардың мәміленің тазалығына күмәні бар
БҚО мәслихатының депутаты Анвар Агаев облыстық мәслихат сессиясында «Подстепное-Федоровка-РФ шекарасы» республикалық трассасын жөндеу мерзімінің кешіктірілуіне наразылық білдірді-жол бүлінген, автомобильдер дөңгелектерін пайдасыз жасауда. КПО б.в.компаниясы осы трассаны реконструкциялауға арналған тендерді іс жүзінде аяқтады. Бірақ қазір жоба түзетуге қайтарылды. «Жобалардың сомасын неге және кімге есептей бастады?»деп депутат тікелей сұрады. Шенеуніктер КПО б.в.-да қағаздарды рәсімдеу үшін қайта есептеу қажет екенін түсіндірді және уәде берді: тендер жеңімпаздары бастапқыда мәлімдеген ақшаға жол салады.

– «Подстепное-Федоровка-РФ шекарасы» жолы қашан жөнделеді? Бұл жол 100% апатты. Онда күн сайын автомобильдер сынуда – дөңгелектер ұшып кетеді, жүріс бөлігі сынады, жолда жүру қауіпсіз емес, – деді Бөрлі ауданының тұрғындары үшін ең ауыр мәселелердің бірі жайлы облыстық мәслихат депутаты Анвар Агаев депутаттық сессияда.
БҚО бойынша автожолдар және жолаушылар көлігі басқармасының басшысы Бауыржан Айтмағамбетов 2024 жылы «Подстепное-Федоровка-РФ шекарасы» трассасының екі учаскесін – 0-36 км және 108-144 км қайта жаңартуды «Қазавтожол» ұлттық компаниясының облыстық филиалының желісі бойынша мердігерлер – «Казкомсервис» ЖШС және «ДСК Приоритет»ЖШС жалғастыратынын түсіндірді. Осы екі учаскеде жол жұмыстарын аяқтау 2025 жылы жоспарланған.
«Подстепное-Федоровка-РФ шекарасы» трассасының екі учаскесі – 36-108 км-БҚО бойынша автожол басқармасының теңгеріміне уақытша берілді. Бұл учаскелерді қайта құру жер қойнауын пайдаланушы КПО б.в. компаниясының әлеуметтік инвестициялары есебінен жүргізілетін болады.
– Қазір жобаны түзету жүріп жатыр, түзетуден кейін 2024 жылы жол жұмыстарын бастауды жоспарлап отырмыз, оларды 2025 жылдың соңына дейін аяқтауға тырысамыз, – деді Бауыржан Айтмағамбетов. – Материалдардың қымбаттауына байланысты жоба түзетуден өтті. Алдағы күндері мемлекеттік сараптамадан шығады. Біз бұл жолды КПО б.в. компаниясына қайта құруды бастау үшін береміз.
– Біз Ақсай трассасының екі учаскесін қайта жаңартуға КПО б.в. компаниясының тендеріне қатыстық-барлығы 18 компания болды. Трассаның 36 шақырымын қайта жаңарту бойынша екі жобаға КПОб.в. компаниясы 34 млрд теңге бөледі. Тендер барысында 16 компания сметадан жоғары баға берді-өйткені бұл жоба 2021-2022 жж. Осы уақыт ішінде құрылыс материалдары қымбаттады. Көрсетілген сомаға сіз енді жол сала алмайсыз. Екі компания – «Адал Арна» ЖШС және «ДСК Приоритет» ЖШС – сметада көрсетілгеннен төмен сомаларды ұсынды. Ал 16 компания жоғары бағаға байланысты шегінді. Қазір екі жеңімпаз компания үшін түзету жасалып жатыр ма? – деп сұрады Анвар Агаев.
– Құрылыс материалдарының қымбаттауына байланысты Ұлттық экономика министрлігі түзетулер енгізуде, – деді Бауыржан Айтмағамбетов.
– Тендер қалай өтіп жатқанына жарты жыл болды, кенеттен сіз жобаны түзетуді талап етесіз. Неліктен тендер өткізер алдында түзету жасалмады? Неліктен олар оны дәл қазір жасай бастады, жеңімпаздар КПО б.в.-мен трассаны қайта құру туралы келісімшарттарға қол қоятын уақытта? – деп, депутат нақтылады.
– Түзету қандай да бір жол компаниясы үшін жасалмайды, жол жұмыстарының ең төмен құнын көрсеткен компаниялар осы бағалар бойынша жол салады. Жобаны түзетуді Ұлттық экономика министрлігі талап етеді, – деп нақтылады автожолдар басқармасының басшысы.
БҚО әкімінің орынбасары Тілепберген Каюпов КПО б.в.-да «Подстепное-Федоровка-РФ шекарасы» республикалық маңызы бар трассаның екі учаскесін қайта жаңартуға конкурс өткендігін растады. Жеңімпаздар анықталды-бұл «Адал Арна» ЖШС және «ДСК Приоритет»ЖШС.
– Үкімет қаулысына өзгерістер енгізу үшін түзету қажет. Біз әлі күнге дейін КПО б.в. компаниясының бюджетіне өңір үшін 82,4 млрд теңге әлеуметтік инвестиция сала алмаймыз, бұл үшін Үкіметтің Қаулысы қажет. Жеңімпаз компаниялардың ең төменгі бағасын бергені-бұл ақша үшін олар жұмыс істейді. Бұл соманы компания бюджетіне отырғызу үшін біз экономика министрлігімен соманың айырмашылығын көрсетуіміз керек КПО б. в.-да мәселе жабық. Ертең бұл жобаны ешкім 40 млрд теңгеге дейін ұлғайтпайды. Қандай бағамен жеңіске жетті, сол бағамен жасайды – деді облыс әкімінің орынбасары Тілепберген Каюпов .
Депутат Агаев: көрсетілген трассада өте қатты бүлінген учаскелерде ішінара шұңқырлы жөндеу жүргізіле ме?-деп нақтылады.
Бұған жауап ретінде Бауыржан Айтмағамбетов мердігер компаниялар КПО б. в.-мен шарттарға қол қойғаннан кейін Ақсай тас жолында көлік қозғалысы үшін айналма жол жасай бастайды деп уәде берді.
Людмила КАЛАШНИКОВА