Орал тұрғындарына биыл Астанаға пойыз болмайды
«Орал – Астана бағыты бойынша қосымша пойыздың жүруін ұйымдастыру үшін республикалық бюджеттен 2024 жылға Т1 млрд. жуық қосымша субсидиялау қажет осы бағыт бойынша қозғалыс схемасын өзгертуге қаражат көзделмеген»,-деп жауап берді премьер-министр Олжас Бектенов депутаттық сауалға.

Маусым айының соңында Батыс Қазақстан облысы мәслихатының депутаттары «Қазақстан темір жолы «ҰК»АҚ-ны сотқа беруге ниетті болды. Жергілікті тұрғындар Астана мен Алматыға пойыздардың жетіспейтіндігіне шағымданды. Билеттер тез сатылып кетеді. Біз таксимен жүруіміз керек, ал жол екі мың шақырымды құрайды, сонымен қатар ол қауіпті.
Мәслихат төрағасы Мұрат Мұқаевтың айтуынша, «Сары Арқа» компаниясы пойыздарға нашар қызмет көрсетеді. Премьер-министр «Сары-Арқа компаниясы» ЖШС жеке тасымалдаушысынан № 57/58 «Орал-Астана» пойызының бағытын мемлекеттік меншікке беру мүмкін болмайтынын айтты, өйткені ашық тендер бәрін шешеді.
Орал қаласынан Алматыға екі пойыз бар:
«Алматы-Орал» «Тальго» күн сайын;
«Алматы-Саратов» күн сайын, пойыздың сызбасы – 10 стандартты вагоннан тұратын 3 құрам.
Орал қаласынан Астанаға:
«Орал-Астана«» Сары-Арқа компаниясынан күн сайын. Деректерге сүйенсек, оларда 18 стандартты вагоннан тұратын екі құрам бар (2020 жылы шығарылған – екі вагон, 2003 – 2006 жылдары – 17 вагон, 2001 жылы – алты вагон, 1990 – 1993 жылдары – 11 вагон).
Премьер-министр қазір пойыз кешігіп қалған жағдайда билет құнының 3% – дан 10% – на дейін өтеу сомасын ұлғайту мәселесі қарастырылып жатқанын айтты.
ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ОҚЫҢЫЗ: БҚО мәслихатының депутаттары «ҚТЖ» АҚ сотқа бергісі келеді