Оралдан Атырауға темір жол болмайды, Ыстамбұлға ұшпаймыз – ҚР Көлік министрі БҚО тұрғындарына жауап берді
Бұл туралы көлік министрі Марат Қарабаев БҚО тұрғындарымен кездесу барысында хабарлады. Кездесу бүгін облыстық мәслихат залында өтті.
Кәсіпкер Сергей ИЛЬИН министрден неге біздің облысымыз үшін «ашық аспан» режимі іске қосылмайтынын сұрады.
– Неліктен біз әлі күнге дейін ұшақтар үшін ашық аспан жоқ Қазақстанның аймақтарының бірі болып қала береміз? Осы уақытқа дейін біз түнде Отанымыздың астанасына ұшатын боламыз? Осы уақытқа дейін біз өте жоғары тарифтермен авиабилеттерді сатып алатын боламыз?
– Ал сіз нені жоғары деп санайсыз? – деді министр Ильиннің сөзін бөлді.
– Мен билеттерді төрт, бес күнде сатып аламын деп ойлаймын…
— Ал мен сізбен келіспеймін, – деді министр кәсіпкерге келісім бермеді.
Министрмен қысқа ауызша сөз таластан кейін Сергей Ильин эмоционалды түрде сөзін жалғастырды.
— Өткен жылы мен депутаттар отырысында болдым, содан кейін авиация комитетінің басшысы Орал қаласынан Түркияға, Грузияға, Мәскеуге, Петерге әуе рейстерін ашуға уәде берді. Бұл ештеңе жасалмады! Менің сұрағым-сіз қанша уақытқа дейін құр уәде бере бересіз? Нақты айтыңыз-бұл сұрақтарды Сіз қашан шешесіз?
— Мұның бәрі сіздің түсінігіңізде «бос мылжың» дегенді білдіретініне байланысты, – деп жауап берді министр. Егер Сіздің сұрағыңыз Стамбулға рейс бола ма, дегенге келсек, ол болмайды! Себебі министрлік халықтың осы әуе қатынасына деген қажеттілігінен туындайды», – деп жауап берді министр ашуланып.
— Ал сіздер білесіздер ме, сол Түркияға рейске жету үшін, Атырау арқылы барады, Орал-Атырау тас жолында жол-көлік оқиғасы салдарынан көптеген адамдар қаза табады? Бұл кінә ішінара сіздің министрлікке жүктеледі, – деді Сергей Ильин.
«Бұл кінә жол — көлік оқиғасын жасағандарға жүктеледі», – деді Көлік министрі. Әрі жалғастырды: – жалпы, қазір Орал әуежайынан Астанаға және Алматыға күніне екі рейс жүзеге асырылуда-бұл сұранысқа ие негізгі бағыттар. Содан кейін тағы бір сәт: әуе тасымалы жүзеге асырылатын ұшақ 108 жолаушы орындық болды, енді 180 орындық ұшақ ұшады. «Скат» әуекомпаниясының төрт борты кеш келіп түседі, оларды жеткізетіндей, Орал қаласынан ұшудың қосымша бағыттары ашылады, – деді министр.
Орал және Атырау әуежайлары үшін «ашық аспан» режимін қосу үшін арнайы рәсімдер жасалғанын айтты Қарабаев Оралға Атыраудан Атыраудан Оралға автотрасса арқылы келгенін хабарлады. келесі жылы Чапаев пен Жалпақталдан одан әрі ұлғайып, бес жүз шақырым жолға орташа жөндеу жұмыстары басталатынын хабарлады.
Орал тұрғыны Алексей БРИНДИН министрден неге Орал-Ақсай автожолын күрделі жөндеу өте баяу жүріп жатқанын сұрады. Кездесуге қатысушылар Алексейді мақұлдау арқылы қолдады.
– Ұзындығы 144 шақырым Ақсай трассасы жөндеу үшін жолдың төрт учаскесіне бөлінген, әрқайсысы 36 шақырым. Төртінші бөлім ең төтенше, оның биылғы жылы аяқтауға мүмкіндігі бар. Бірінші учаскемен — Подстепное-Федоровка жолының сегменті, мердігермен проблемалар болды. Қазіргі уақытта барлық проблемалар шешілді-учаскедегі техника, жөндеу жұмыстары жалғасуда және келесі жылы аяқталады. Жолдың қалған учаскелері КПО б.в. қаражаты есебінен жөнделеді. мердігер ұйымдар жақында ғана «ДСК басымдық» ЖШС мен «Адал Арна» ЖШС – ін анықтады,- деп жауап берді Марат Қарабаев.
Алексей Бриндин облыс тұрғындарының жолдарды күтіп ұстауға, әсіресе қыс мезгілінде жалпы наразылығын білдірді.
— Бізде қыс мезгілі де, Ақсай тас жолында да, тек онда ғана емес, барлық жерде қар тазаланбайды. Бір жауап әрқашан техника жетіспейді. Мен 40 жастамын, мен де бір нәрсені үнемі естимін. Бірнеше жылға созылатын техниканы бірден сатып алу мүмкін емес пе? – министрге ер адам жүгінді.
— Тағы төрт жыл күту керек, – деп жауап берді министр. Және жалғастырды: бәрі бюджетке байланысты, сізде отбасылық бюджет бар-ұқсас жағдай. Жалпы бізде шамамен 3800 бірлік техника қажет екенін түсініңіз. 2500 тек қоймада. Биыл біз 354 бірлік сатып аламыз, сондықтан жыл сайын сатып аламыз. Қажет мөлшерді бірден сатып алу үшін бюджетте ақша жоқ.
Алексей Бриндин Индерден Атырауға дейін темір жол төсемі бар екенін ескере отырып,Орал қаласынан Атырауға дейінгі темір жол құрылысы қашан басталатынын сұрады.
«Орал қаласынан Атырауға дейін темір жол салынбайды, жоспарда жоқ», – деді Қарабаев БҚО тұрғындарының үмітін үзді.
– Басымдықта бізде ел бойынша 21 мың шақырым теміржол бар. Олардың тозуы 62%, сондықтан бізде қазір қайда бағыттау керек. Сонымен қатар, теміржолды күтіп ұстау және мың жаңа теміржол салынуда. Жүк айналымы, жолаушылар айналымы негізінде басымдықтар бар, оларға Орал-Атырау бағыты әлі кірмейді. Сондықтан Орал-Атырау автожолына орташа жөндеу жұмыстарын жүргізу ұсынылады, – деп қорытындылады министр.