Қордан қалай дұрыс көмек сұрауға болады- «Жұлдыз»қайырымдылық қорының менеджері жауап береді
Қордың ережелерін білу және құрметтеу маңызды.
«Жұлдыз»қайырымдылық қорының менеджері Данара Идирисова жауап береді:
– Жақында бір анадан қоңырау келді-бала ауырып жатыр, операция қажет. «Бізге екі миллион жинаңыз, біз операцияға бір жерге барамыз»,-дейді әйел.
Екінші ата — ана былай дейді: бірнеше медициналық орталықтарға жүгіндік, жауаптар жоқ, қанша сома қажет және баланы қайда апару керек, ешкім білмейді, біз үшін ақша жинай бастаңыз, дейді.
Үшінші ана телефон арқылы қоңырау шалып, әр жолы қоймай сұрайды-сіз көмектесесіз бе, жоқ па?
Қордың ережелерін түсіндіремін. Мен әйелдердің дауыстарынан көңілсіздікті естимін-олар көмектеспеді.
Неліктен мұндай түсініспеушіліктер туындайды? Неліктен қорлар кейде науқас баланың ата-анасына көмектесе алмайды? Қормен өзара әрекеттесу туралы шешім қабылдағанда, ата-аналар үшін Қор ережелерін білу және құрметтеу маңызды. Қор бірден ақша беретін ақша әмияны емес.
Біріншіден: қайырымдылық қорларына баланың денсаулығы үшін күрестің басында жүгіну керек, ал уақыт азайған кезде емес.
Екінші: ата-аналар ұсынатын барлық құжаттар сапалы, анық, түсінікті мәтінмен болуы керек. Фотосуреттер де жоғары сапалы.
Есте сақтау маңызды: қайырымдылық-бұл жиналған қайырымдылықтар мен оларды дұрыс жұмсау үшін адамдар алдында жауап беретін ұйым.
«Мен Қазақстандық дәрігерлерге жүгінбеймін, маған ақша беріңіз, баламды шетелге апарамын» сияқты ультиматумдарды қор қарастыра алмайды.
Қорлардың бірінші ережесі – егер бұл ауру мемлекеттік тапсырыс бойынша емделсе және сіз елордалық клиникаларға квота бойынша бара алсаңыз-оны пайдалану керек.
Ата-аналар баласын дұрыс емдемеді деп, барлық қазақстандық медицинаға ренжиді. Олар ат-тонын үзіп-біз дәрігерге сенбейміз дейді. Бірақ бір дәрігердің қателіктері басқаларға сенбеуге құқық бермейді.
Үш ай бұрын қорға жас ата-аналар келіп, өз тарихын айтып берді. Бала қатты ауырып жатыр, Астанадағы дәрігерлер неміс әріптестерімен бірнеше консультациялар өткізіп, ата-аналарына тұрғылықты жері бойынша паллиативтік ем алуға кеңес берді. Ата-аналар дәрігерлердің үкімімен келіспеді және әлеуметтік желілерде қажетті соманы жинап, баланы шетелге алып кетті. Онда олар қазақстандық дәрігерлердің айтқанын естіді — біз ештеңе істей алмаймыз.
Қор қызметкерлері барлық жағдайларды білуге тырысады, басқа қорлармен және емдеуші дәрігерлермен кеңеседі, әртүрлі клиникалар мен емдеу нұсқаларын іздейді. Көмек беруден бас тартуға тура келетін жағдайларда бұл біз үшін де өте қиын. Мұндай жағдайлар бізді ұзақ уақыт жібермейді. Сіз 10 балаға көмектесе аласыз, ал келесі 11-де жоқ, сіз ата – анаңызбен бірге жанашыр боласыз, өзіңіз азап шегесіз.
Ата-аналар бізге үлкен қиындықтармен, реніштермен және жинақталған стресстермен келеді. Біз олардың тітіркенуіне, кейде ашуланшақтық пен жылауға, жиі жағымсыз ескертулерге назар аудармауға тырысамыз.
Көмек туралы көптеген өтініштер WhatsApp арқылы келеді, көруге және оқуға болмайтын құжаттарды сканерлейді.
Қорға мүмкіндігінше жеке жүгіну керек. Біз көмектесетін отбасын білуіміз керек, көптеген сұрақтар қоямыз, кейде барлық мәліметтерді білу ыңғайсыз. Бұл балаға көмектесуді тиімді ұйымдастыру үшін жасалады.
Көмек алу үшін Қорға қалай жүгінуге болады:
1. Ата-аналар баланы қай медициналық мекемеге апаратынын және оның қанша төленетінін нақты білуі керек. Бұл шешімді емдеуші дәрігермен бірге қабылдау маңызды.
2. Қор талап ететін құжаттардың барлық пакетін жинап, емханалардың, емдеу мекемелерінің деректері мен емдеудің барлық жолын егжей — тегжейлі көрсете отырып, өтініш-өтінішті сауатты жазу қажет.
3. Егер ата-аналар өз дәрігерінің барлық ұсынымдарын орындап, Қазақстанда алуға болатын барлық емдеуден өткен болса және біз шетелдік клиникаларға бару туралы айтатын болсақ, мамандардың шетелде емделуі туралы қорытындысы болуы керек. 4. Кездесуге алдын-ала келісіп, құжаттармен бетпе-бет келу керек.
Қайырымдылық қорының менеджері Данара Идирисоваға 8 702 723 45 11 телефон нөмірі бойынша қоңырау шала аласыз.