Дастарханда дым жоқ: Орал тұрғыны бүлінген мерейтой үшін өтемақы алды
Уәде етілген тағамдар мен жомарт үстелдің орнына қонақтар жұпыны мәзірге ие болды, ал мекеменің иесі ақшаны қайтарудан бас тартты.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне анасының мерейтойын ұйымдастыру кезінде мейрамхана көрсеткен қызметтердің сапасына наразы болған облыс тұрғыны жүгінді.
Әйелдің айтуынша, отбасы мекеме иесімен анасының 80 жылдығына арналған мерекенің барлық мәліметтерін алдын-ала талқылаған. Мәзір, қонақтар тізімі жасалды және маңызды нюанстар талқыланды-тағам тарелкелерде толық, өнімдер жаңа және жемістер толығымен болуы керек. Тапсырыс беруші мереке жоғары деңгейде өтуі үшін бәрін алдын-ала төлеуге дайын екендігін білдірді.
Алайда, банкет күні қонақтардың үміттері ақталмады. Тұтынушының айтуынша, ұсынылған ыстық тағам дәмсіз, ет аз мөлшерде, ал тамақтары өте аз салынған болды. Уылдырығымен сазанның және «қайын ененің тілі» сияқты тапсырыс берілген тағамдардың орнына үстелдерде скумбрия пайда болды. Жемістер вазаға бір-бірден қойылды, ал қаладағы әйгілі кондитерлік дүкеннің пирогтары басқа өндірушілердің өнімдерімен алмастырылды.
Банкеттің бірінші бөлігінің соңында үстелдердегі тамақ таусылды, бұл шақырылған қонақтардың алдында отбасының түсінбеушілігі мен ыңғайсыздығын тудырды. Іс-шарадан кейін әйел мейрамхана әкімшілігіне жүгініп, бос үстелдердің суреттері мен бейнелерін ұсынды және 200 мың теңге көлемінде өтемақы талап етті. Алайда, мекеменің иесі бұл қызмет сапалы көрсетілгенін айтып, жағдайды бейбіт жолмен шешуден бас тартты.
Департамент мамандарының көмегімен тұтынушы ресми шағым жіберді, оған дәлелдер қосылды. Оны алғаннан кейін кәсіпкер 150 мың теңгені қайтарып берді және мәселе шешілді.
Департамент еске салады: іс — шараларды өткізу үшін мейрамхана немесе кафе таңдағанда, мекемені таңдауға мұқият қарау керек, ал бұзушылықтар болған жағдайда барлық жағдайларды фото мен бейнеге түсіру керек. Егер кәсіпкермен дауды шешу мүмкін болмаса, тұтынушылар департаменттен көмек сұрай алады.
